Урок№9_02.10.2024

 Обладнання                                    гр.8/24                         02.10.2024


Урок№9: ЛПР№2 практичне знайомство з будовою швейних машин з пласкою платформою. Знайомство з будовою машини 330-8-1кл.

Одноголкова швейна машина класу 330-8 Подільського Механічного Заводу призначена для шиття заготовок взуття з легких та середніх натуральних та штучних шкір човниковим стібком в один рядок з безперервною подачею матеріалу.

ТЕХНІЧНІ ДАНІ Швейної машини 330 класу

  • Максимальна частота обертання головного валу, об/хв – 3000.
  • (Частота обертання головного валу під час пошиття капроновими нитками №64/3, 64/4 ОСТ 17-330-83, об/хв — 2200).
  • Сумарна товщина матеріалів, що пошиваються в стислому стані під натискним роликом, мм - не більше 4.
  • Тип стібка - двонитковий човниковий.
  • Підйом натискного ролика, мм – не менше 6.
  • Довжина стібка (регулюється східчасто), мм - 14; 1,7; 2.0; 2,2; 2,5; 2,8; 3,3.
  • Виліт рукава, мм – не менше 255.
  • Розмір кришки столу, мм - трохи більше 900×500.
  • Висота столу регулюється, мм - 760-830.
  • Габаритні розміри швейної головки, мм – не більше 570×195×360.
  • Габаритні розміри машини, мм не більше 900x500x1430.
  • Маса голівки швейної, кг – не більше 37.
  • Маса машини, кг – не більше 105.
  • Двигун асинхронний тина ЛИР7102ШУХЛ4 1М3001, ТУ 16-525.623-85: потужність, кВт - 0,25, напруга, В - 220/380, число оборотів, об / хв - 3000. * При поставці па експорту машина наряду.
  • Матеріали, що пошиваються: шкіра хромова для верху взуття ГОСТ 939-75; шкіра вініліскожа - Взуттєва, пористо-монолітна і пориста ТУ 17-21-384-84; шкіра лакова взуттєва ГОСТ 9705-78; Шкіра для підкладки взуття ГОСТ 940-81.
  • Голки, що застосовуються: 0319-33-90, 0319-33-100, 0319-33-110 ГОСТ 22249-82.
  • Нитки швейні бавовняні; № 30 (11,0 текс х 3×2) крутки "S"; № 40 (11,0 тексхЗх2) крутки "S" ГОСТ 6309-87; капронові (№ 64/4), (№ 64/3) ОСТ 17-330-83.

ПРИСТРІЙ І РОБОТА  Швейної машини 330 кл

Машина забезпечена ротаційним човниковим пристроєм із вертикальною віссю обертання.

Обертання передається від головного вала 9 через проміжний вертикальний вал 9 і три пари конічних спіральних шестерень із загальним передатним числом 1:2, що дає швидкість обертання човника вдвічі більшу за швидкість обертання головного вала.



Швейна машина 330 кл. Пристрій та робота

Безперервна подача матеріалу здійснюється нижнім транспортуючим кільцем 2 і верхнім приводним роликом 3 у напрямку від працюючого і голкою, що відхиляється.

Механізм ниткопритягувача 7 - кулісно-стрижневого типу. Машина забезпечена центральним мастилом основних механізмів, окремі місця машини змащуються масляною по точках.

Голководій 4, змонтований в рамці, здійснює зворотно-поступальний рух вниз і вгору і рух качання в напрямку подачі.

Машина має централізовану систему мастила, що здійснюється за допомогою ґнотів. Місця, не забезпечені нейтралізованим мастилом, мають мастило по точках.


На фото цифрами показано деталі машини:

  1. Платформа.
  2. Кришка доступу до шпульного ковпачка.
  3. Голкова пластина.
  4. Кришка доступу до транспортерного колеса.
  5. Рукав.
  6. Регулятор довжини стібка.
  7. Шпулемоталка.
  8. Регулятор натягу, верхньої нитки РНВН.
  9. Ниткопритягувач.
  10. Фронтальна кришка.
  11. Верхня кришка.
  12. Один із двох гвинтів, кріплення верхньої кришки.
  13. Гвинт натискання на пружину.


На фото вид зверху, на механізм під верхньою кришкою:

  1. Гвинт кріплення - ванни з ґнотами.
  2. Пластинчаста пружина з ґнотами.
  3. Пластинчаста пружина - на неї повинен тиснути вертикальний стрижень, що проходить через верхню кришку.
  4. Гвинт кріплення - ванни з ґнотами.
  5. Картер з солідолом і шестерня пара. .
  6. Головний вал.
  7. Шпулемоталка. Дивіться Швейна машина 330 – 8 класу ПМЗ.
  8. Дистанційна втулка.
  9. Ниткопритягувач.
  10. Фронтальна кришка.


На фото знято фронтальну кришку. Вид на механізм приводу ролика:
  1. Провідна шестерня. У даному вузлі – шестерня №1 – ведуча. Всі наступні шестерні - ведені! Для всієї кінематичної схеми передачі руху ролику – шестерня №1 – так само ведена!
  2. Шестерні № 2 та № 3 – паразитка.
  3. Паразитка.
  4. Шестерня на валу із механізмом Крейцкопфа.
  5. Механізм Крейцкопфа.
  6. Механізм Крейцкопфа.
  7. Ролик.
  8. Місце кріплення ролика, до стрижня – лапки.
У цій точці кріплення ролика, проводиться виставка ролика, щодо голки та поздовжньої осі – отвора, в голковій пластині!


На фото , передня частина.
  1. Гвинт у хомуті, стрижня – голководія. 
  2. Рамка, стрижня – голководія.
  3. Гвинт.
Принцип роботи рамки, стрижня - голководія:
Голка опускається в отвір голкової пластини - в ближню точку до швачки.
У момент захоплення носиком човника петлі - з лиски голки - голка нахочується в центрі овального отвору голкової пластини.
А вихід голки повинен здійснюватися з дальньої точки, овального отвору в голковій пластині.
Це регулюється валом на якому стоїть хомут із гвинтиком.

На деяких машинах, цей гвинт буває закручений! Від цього рамка зі стрижнем – голководія, стоїть на місці. Мабуть, від не знання пристрою машини і не знання, де відрегулювати збій рамки, закручують цей гвинт. Це призводить до послаблення місця у хомуті з гвинтиком!



На фото , вид з верху.
  1. Отвір для змащення нижньої втулки, вертикального валу - шестерні № 1, що передає обертальний рух, фронтальної частини.
  2. Отвір для змащення верхньої втулки, вертикального валу - шестерні № 1, що передає обертальний рух, фронтальної частини.
  3. Гвинт, що регулює тиск ролика на матеріал.
На фото , вид на човник та голкову пластину.
  1. Гвинт із підтаємною головкою - кріплення човника, до валу човника.
  2. Носик човника.
  3. Голковий отвір – в голковій пластині.
  4. Голковий нитконаправник.
На відміну від машин шиють тканини, на взуттєвих машинах, голковий нитконаправник встановлюється ось так! Так як, якщо нитконаправитель встановити над довгим жолобом голки - то голковий нитконаправник - заважатиме ролику!

Подальший опис швейної машини кл.330-8 можна дивіться Швейна машина 330 – 8 класу ПМЗ.


Немає коментарів:

Дописати коментар