Дизайн взуття гр.3/23 11.11.2025
Урок№13,14:Сучасні відомі дизайнери взуття
Мода дуже мінлива і складається з безлічі змінних. Тим не менш, є люди, які задають її тон і визначають, що ми купуватимемо і носимо в наступних сезонах. Від їхньої думки залежать асортимент продукції в магазинах та розвороти глянцевих модних журналів.
Ми представляємо список із 12 найвпливовіших людей, які визначають тенденції світу модного взуття.
12. Джефф Безос (засновник Amazon) та Тоні Шей (засновник Zappos)
Обидві ці компанії – великі рітейлери, що спеціалізуються, зокрема, і на моді. Zappos сьогодні працює над покращенням власного сервісу доставки, а Amazon Fashion поступово посідає місце у сегменті роздрібної торгівлі. Нещодавно компанія запустила нову взуттєву колекцію спільно з Сарою Джесікою Паркер, про що повідомила громадськість цікавим дебютним відео.
11. Крістіан Лубутен (дизайнер)
Крістіан Лубутен
7 січня народився Крістіан Лубутен – людина, яка змусила світ закохатися у човники на яскраво-червоній підошві. Він зміг побудувати цілу імперію і перетворити туфлі за підписом Christian Louboutin на справжній жіночий фетиш, навіть коли світ масово перейшов на кросівки. На честь його дня народження згадуємо найвідоміші взуттєві бренди у світі – від мастодонтів індустрії до нових та зухвалих зірок, запалити яким допомогли соціальні мережі.
30-річний ювілей цього року святкують легендарні туфлі Christian Louboutin на червоній підошві. За цей час вони стали вже ім'ям загальним у світі взуття, а їхні фанатки віддано збирають цілі колекції човників на дивовижних шпильках. Перед тим як запустити власну марку дизайнер Крістіан Лубутен встиг співпрацювати з такими марками як Yves Saint Laurent та Chanel, а ідея займатися саме взуттям прийшла до нього ще під час навчання у Школі образотворчих мистецтв, де він навчався скульптури. За словами Лубутена, йому тоді до рук потрапила біографія Роже Вів'є, який створював взуття для колекцій Dior, і він зрозумів, що хоче займатися саме дизайном взуття.
Цей всесвітньо відомий бренд продовжує розширювати свій асортимент. Лубутен нещодавно випустив свою першу колекцію чоловічих кросівок. Крім того, команда компанії брала участь у створенні святкового вбрання для кубинської збірної на Олімпіаді в Ріо. По всьому світу налічується 142 магазини Christian Louboutin.
На момент відкриття власного магазину Лубутен вже мав ім'я у світі моди. У перший рік роботи під брендом Christian Louboutin було продано близько 200 пар взуття, хоч деякі інсайдери і зазначали, що це взуття не завжди зручне під час носіння. Не заперечував цього і сам дизайнер, який якось сказав: "Жінки щасливі носити навіть туфлі, що завдають болю". До речі, ідея зробити червону підошву, що тепер запатентована, прийшла до дизайнера випадково. Якось Лубутен побачив, що одна з його співробітниць фарбує нігті червоним лаком, він був настільки приголомшений цим відтінком, що взяв у неї пензлик і самостійно розфарбував підошву однієї з пар у чуттєвий червоний відтінок. Ця підошва одержала назву Follow Me.
Справжнім проривом для Christian Louboutin стали нульові, коли гламурна естетика захопила подіуми та червоні доріжки. Дівчата по всьому світу із задоволенням носили облягаючі міні, блискітки, джинси з низькою посадкою, які доповнювали карколомними туфлями, у тому числі на знаменитій червоній підошві. Саме тоді Лубутен почав створювати тематичні колекції, присвячені фетишизму чи Марії-Антуанетті. Ще одне велике джерело натхнення дизайнера – світ балету. У 2011 році він навіть створив туфлі на підборах заввишки 20 сантиметрів, який вигадав, дивлячись на положення стоп балерин під час виступів.
Сьогодні бренд Christian Louboutin продається по всьому світу, обсяги продажів перевищують 700 000 пар на рік, а серед відданих клієнток Блейк Лайвлі, Мадонна, Бейонсе і навіть Елізабет Тейлор
10. Маноло Бланік (дизайнер)
Manolo Blahnik – ще одне ім'я у світі взуття, від якого серце модниць починає битися частіше. Однією з найвідоміших шанувальниць марки, яка минулого року відсвяткувала 50-річчя, є головний редактор американського Vogue Ганна Вінтур. В одному з інтерв'ю вона навіть якось заявила, що на інше взуття вже давно не звертає уваги. Однак вона була не першою fashion-легендою, яка звернула увагу на взуття Manolo Blahnik. Першою була сама Діана Вріланд. Саме вона у 1971 році порекомендувала Бланіку зайнятися дизайном аксесуарів, коли побачила його ескізи. Залучив її малюнок пари, на якому гілка вишні та плющ обплітали витончену жіночу кісточку.
Важливо сказати, що у сімдесятих, коли Маноло Бланік розпочав роботу, було популярне взуття на товстих підборах чи масивній підошві. Однак іспанський дизайнер не хотів змінювати своє бачення прекрасного і робив туфлі, які подобалися саме йому – на одношаровій підошві та гострому тонкому підборі. Він вважав, що тільки за такої комбінації хода буде витонченою, а образ елегантним. Такий підхід дав свої плоди, а однією з перших зіркових клієнтів Manolo Blahnik стала сама Джейн Біркін.
У вісімдесятих Маноло Бланік вирішив виходити на американський ринок, співпрацюючи з такими місцевими брендами, як Carolina Herrera та Oscar de la Renta, що одразу допомогло йому привернути увагу заможних клієнток. При цьому справжнім проривом для бренду став 1994 рік, коли туфлі Manolo Blahnik одягла сама принцеса Діана у дуже знаковий момент життя. Саме його чорні човники були на Леді Ді під час благодійного вечора, коли вона одягла ту саму "сукню помсти" і порушила всі канони королівської моди. Сам дизайнер дуже тепло відгукувався про їхню дружбу: "Вона була божественною людиною, дуже ввічливою і доброю. Пам'ятаю, як вона відвідувала мене на Старий Черч-стріт і ми просто розмовляли, поки вона приміряла нові туфлі". До речі, саме туфлі Manolo Blahnik потім вибрала її майбутня невістка Кейт Міддлтон для весільного образу.Цього року легендарний дизайнер оголосив про колаборацію з Ріанною та Vetemens, представивши нові колекції взуття. Глобально бренд продовжує відкривати нові магазини, а наступного року представить документальний фільм про життя дизайнера та його улюблені стилі.
9. Стів Мадден та Ед Розенфельд (дизайнер та СЕО бренду Steve Madden)
Стів Мадден
Помірні ціни на продукцію та правильні підходи до організації роботи бренду допомагають компанії нарощувати обороти. У 2016 році Стів Мадден відкрив 24 нових магазини по всьому світу та запустив онлайн-магазин для європейських споживачів.
8. Каспер Рорштед та Марк Кінг (Adidas Group)
Каспер Рорштед
Продажі компанії вже збільшилися на 32%, а обличчям бренду стали Каньє Вест, Фаррелл Вільямс і Ріта Ора.
7. Амина Муадди
Amina Muaddi - наймолодший з представлених у цьому матеріалі брендів, але сьогодні його носять найголовніші модниці світи - від Ріанни до королеви Ранії, а в 2019-му році його засновниця Аміна Муадді стала володаркою премії Footwear News Achievement, яку ще називають "взуттєвим Оскаром"
Цьому успіху передувало чимало завзятої роботи, а почалося все ще в дитинстві Аміни Муадді – румунської дівчинки, яка з юних літ знала, що хоче працювати в модній індустрії. Першим її кроком став переїзд і рідної Брешії до Мілана, де вона вивчала PR та маркетинг у Європейському інституті дизайну, потім вона влаштувалась працювати у fashion-журнали – американські версії L'Uomo Vogue та GQ, але в якийсь момент зрозуміла, що хоче не висвітлювати моду, а створювати її. За словами Муадді, ухвалити складне рішення та піти з глянцю їй допомогли слова одного з колег, який порадив не чекати правильного моменту, щоб розпочати власний бренд, а робити це тут і зараз. Муадді не вміла малювати, тому хвилювалася, але все ж таки вирішила ризикнути. Дівчина повернулася до Італії, у регіон Рів'єра дель Брента, де зосереджено найбільші взуттєві виробництва країни. Там вона отримала практичні знання та заснувала марку Oscar Tiye, основним відмінним елементом якої став декор у вигляді крил. Оригінальний дизайн допоміг привернути увагу знаменитих дівчат - від Брітні Спірс до Хейлі Бібер, але через чотири роки марка все ж таки була закрита.Переломним для Муадді став переїзд до Парижа, куди вона вирушила на запрошення Олександра Вотє. Дизайнер шукав людину для створення взуття до його сексапільної сукні. Розвиваючись професійно, Аміна паралельно з цим активно розвивала особистий бренд і перетворилася на впливового інфлюенсера, яка сама стала гостей модних шоу та володаркою великої армії шанувальників у Instagram. Жага творчості та самореалізації надихнула амбітну румунку знову розпочати власну справу, але вже під ім'ям Amina Muaddi. Відмінною рисою цього разу стала форма підбора, що нагадує келих Martini.Цього разу у Муадді все склалося – у першій рекламній кампанії її молодого бренду знялася Тіна Кунакі, кохання Ріанни до цього взуття забезпечило їй міжнародну популярність, а грамотна маркетингова стратегія постійно підігріває інтерес клієнток. Наприклад, найпопулярніша модель бренду Begum у прозорому виконанні стала настільки затребуваною, що Муадді спеціально не включила її до наступної колекції, адже те, що недоступне, бажано подвійно.
6. Блейк Крюгер (СЕО Wolverine World Wide Inc)
Блейк Крюгер
Американський виробник взуття Wolverine World Wide Inc цього року збільшив свою присутність у онлайн-сегменті. Один із брендів компанії Keds відсвяткував своє 100-річчя, чим привернув особливу увагу громадськості та соціальних медіа. Основними ж торговими марками компанії є Merrell, Sperry та Saucony.
5. Дайан Салліван (президент Caleres Inc)
Для просування взуття своїх брендів Салліван використовує широкомасштабні рекламні кампанії та онлайн-продаж. Основною торговою маркою Caleres Inc є Sam Edelman.
4. Роберт і Міхаель Грінбергі (СЕО та президент Skechers USA)
Компанія працює в сегменті спортивного взуття та демонструє впевнене зростання. Серед шанувальників взуття Skechers – зірки першої величини.
3. Марк Паркер (СЕО Nike)
Марк Паркер
Паркер очолив компанію лише у червні. Його основна стратегія – зміцнення позицій бренду у спортивному сегменті ринку та боротьба з двома основними конкурентами – Adidas та Under Armour.
2. Блейк, Ерік та Пете Нордстроми (співзасновники Nordstrom Inc)
Одні з найбільших рітейлерів світу цього року скоротили 400 робочих місць, проте під керівництвом братів Нордстромів компанія рухається вперед і укладає партнерство з брендом Бейонсе Ivy Park, а також Джессікою Альбою та Меліссою МакКарті.
1. Дік Джонсон (СЕО Foot Locker)
Лідируюча світова мережа аутлетів із продажу спортивного взуття. Цього року компанія Джонсона відкрила новий магазин у Лондоні та збільшила чистий прибуток на $127 млн.











Немає коментарів:
Дописати коментар